Digital-маркетинг для медичних центрів та медичних інтернет-магазинів

Більше 53% клієнтів хочуть знаходити медпослуги та отримувати нагадування через онлайн-канали* (згідно з дослідженням McKinsey). Саме тому онлайн — один із головних каналів реклами, розвитку та комунікації у медичній сфері.
Image

Комплексний digital-маркетинг

Розробка та реалізація стратегії інтернет-маркетингу компанії.
Image

Створення
медичного сайту

Розробляємо найефективніші медичні сайти.
Image

Просування
медичного сайту

Залучаємо цільовий трафік
з пошукових систем.
Image

Контекстна
реклама

Якісно налаштовуємо,
використовуємо усі інструменти.
Image

Просування
у соціальних мережах

Розвиток спільнот,
таргетована реклама.
Image

Email-маркетинг,
смс-реклама

Формування бази і контенту,
налаштування сервісів.
Які завдання ви можете вирішити разом із нами:
Збільшити кількість записів до медичного центру (у тому числі якщо у вас є центр естетичної медицини або стоматології).
Залучити відвідувачів на нові напрямки. Наприклад, ви відкрили кабінети УЗД або інші профільні медичні послуги.
Підвищити рівень довіри до бренду. Продуманий, зручний, естетично приємний сайт з потрібною та корисною інформацією.
Вибудувати систему аналітики, знати, які канали приносять вам нових клієнтів, як поводяться користувачі на сайті.

Які інструменти працюють на зростання вашого медичного центру:

SEO. Пошукове просування медичного сайту

Для всіх наших клієнтів з медичної сфери пошукові системи стають основним каналом трафіку на сайт. Ми завжди рекомендуємо SEO для цієї галузі, тому що:

  1. це найцільовіший трафік, який вже готовий до вас прийти. Люди шукають у пошуку найчастіше те, що потрібно і найближчим часом.
  2. у процесі просування ми кардинально покращуємо, постійно допрацьовуємо сайт, що збільшує вашу конверсію, довіру до бренду
  3. у довгостроковій перспективі це найвигідніший канал трафіку. Для того, щоб привести 20 000 відвідувачів на місяць з контекстної реклами на медичну тему, вам знадобиться точно кілька тисяч доларів. З пошуковою пропозицією це в рази дешевше, хай потребує часу.
  4. максимальне охоплення цільової аудиторії. Клієнти знаходять вас за тисячами різних запитів, за кожною послугою. Вам не потрібно вибирати, на яку пропозицію цього місяця запускати рекламу.

Зростання пошукового трафіку наших клієнтів із медичної сфери!

Image
Image

Соціальні мережі.
Ведення облікових записів та таргетована реклама

Робота у соціальних мережах чудово впливає на довіру пацієнтів, формування постійної бази клієнтів. А також на нові продажі та повторні записи.

Ви отримуєте:
  1. Фотосесії та відеозйомка щомісяця (або частіше за погодженням). Для облікового запису використовуємо унікальні, цікаві зйомки, що викликають довіру. Ми самі організовуємо фотосесії та залучаємо моделей.
  2. Щоденне створення контенту: пости, stories. Для вас працюють фахівці, які написали вже багато постів і текстів для медичної сфери.
  3. Налаштування та ведення таргетованої реклами. A/B-тестування, повна аналітика, креативи під ваші завдання.
  4. Регулярні ефіри. Це дуже класний і не витратний спосіб підвищити довіру до ваших фахівців та до центру.
  5. Робота із блогерами. Пошук та організація співробітництва.
Все це в результаті приносить вам нових клієнтів, повторні продажі, підвищення довіри і рекомендації центру друзям і знайомим.
Image

Контекстна реклама в Google

Нові напрямки та окремі послуги часто рекомендуємо підтримувати за допомогою контекстної реклами.

Для вас ми розраховуємо оптимальний бюджет, підбираємо максимально повне ядро цільових запитів, ретельно працюємо з мінус-словами та налаштуваннями.

Звертаємо вашу увагу, що:

  1. Контекстна реклама у медичній сфері обмежена законодавством: рекламувати можна не всі послуги, а також потрібні документи з вашого боку (ліцензії, свідоцтва).
  2. У Google не можна налаштовувати ремаркетинг медпослуг, а для реклами в Яндексі потрібно підписати документ у МОЗ.

Проте, настроювання та ведення контекстної реклами — чудова можливість швидко отримати записи на послуги, а також протестувати попит на новий напрямок.

Важливо, що при комплексній стратегії у вас одночасно працює реклама та покращується сайт. Це дає максимальний результат.

Які інструменти працюють на зростання
вашого медичного центру:
Аналізуємо конкурентів та поточну бізнес-модель.
Розробляємо стратегію просування послуг, визначаємо .
Створюємо медичний сайт, що продає, за два тижні.
Збільшуємо кількість звернень клієнтів.
Оцінюємо ефективність на кожному етапі продажів
Добиваємося зростання виручки клініки
Медичний маркетинг, який працює
Завдання, які вирішуються в ході цієї діяльності, спрямовані на просування, зростання впізнаваності, пошук нових пацієнтів та задоволення їх потреб у медичному обслуговуванні.
Є винятки з правил
Що ми НЕ робимо:
Image
Не пропонуємо чарівної пігулки
Image
Не гадаємо на кавовій гущі
Image
Не зливаємо рекламний бюджет
ШВИДШЕ ОТРИМАЙТЕ РЕЗУЛЬТАТ ВІД ПРОСУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ

Або розкажіть проблему за телефоном:


+38(099)784-99-38

Увага! Ми поважаємо конфіденційність наших клієнтів, які довіряють нам свої інтереси, і дотримуємося правил повної конфенденційності та анонімності.
Адвокат в Киеве
Діюємо швидко та ефективно!
Адвокат юридическим лицам
Вміємо приймати рішення!
Хороший адвокат в Киеве
Загальні цілі з довірителем!
Адвокат юридическим лицам
Відповідальність та уважність!


Які нюанси просування медичних центрів?

Законодавчі обмеження.
Не все і не скрізь можна рекламувати, для окремих послуг потрібні додаткові документи з вашого боку. Тут дуже важлива ваша участь у проекті.

З ким ми працюємо

При роботі з конкретними клініками ми дотримуємося таких критеріїв:

  • Клініка має потенціал для надання якісних медичних послуг
  • Клініка не займається медичним шахрайством і цінує свою репутацію
  • Нам надаються достовірні відомості про діяльність клініки
  • Власники клініки розуміють необхідність довгострокової системної роботи з вибудовування якісного маркетингового процесу
  • Керівництво клініки адекватно сприймає майбутні зміни та співпрацює з нами
Image

У своїй роботі ми намагаємося вибудувати максимально прозорі та довірчі взаємини з клієнтами. Сфера наших компетенцій зачіпає не тільки медичний маркетинг і рекламу, але також інформаційні технології, управлінський облік, систему мотивації персоналу та стратегічне планування. Всі перелічені вище напрямки тісно взаємопов'язані між собою і відіграють визначальну роль у досягненні успіху.

Збільшення прибутку клініки є основною метою нашої співпраці. Бувають ситуації, коли ми рекомендуємо нашим клієнтам істотно скоротити рекламний бюджет, якщо ми розуміємо, що економічний ефект від такої реклами не відповідає поставленим перед нами завданням і ресурси, що вивільнилися, можна витратити на створення якісного контенту, розвиток технічної бази, перенавчання персоналу або щось ще .

З ким ми НЕ працюємо

Іноді трапляються випадки, коли ми відмовляємося від роботи з потенційним клієнтом. Причини такого рішення можуть бути різними, перерахуємо деякі з них:

  • Просування нової клініки може суттєво погіршити становище інших клієнтів, з якими ми вже працюємо
  • Клініка надає неякісні медичні послуги та не працює над підвищенням якості послуг, що надаються
  • Клініка займається медичним шахрайством та обманює своїх пацієнтів
  • Власники клініки не розуміють потреби довгострокової системної роботи з вибудовування якісного маркетингового процесу
  • Власники або керівництво клініки шукають миттєве рішення у вигляді «чарівної пігулки», яке одразу виведе клініку на новий рівень
  • Керівництво клініки не виявляє зацікавленості у зміні бізнес-процесів усередині клініки, що стосуються маркетингових заходів
  • Власники або керівництво клініки відмовляються надавати достовірні відомості про роботу клініки
  • Клініка не має розумно обґрунтованого рекламного бюджету для власного просування
  • Клініка паралельно працює з іншим рекламним агентством
Image
Цей список критеріїв не є повним, проте значною мірою відображає систему наших підходів у роботі з потенційними клієнтами.
Image
www.simeon.net.ua
Image
www.vitalityiv.net.ua
Image
www.internat.net.ua
Image
www.psymir.kiev.ua

Методи лікування
від нестачі пацієнтів:

Вони ж послуги, які ми надаємо клієнтам для збільшення кількості пацієнтів:
Односторінковий сайт (Landing Page)$ 200.00
від 3 днів!
Сайт візитка$ 350.00
від 10 днів!
Контекстна рекламавід $ 150.00
налаштування, ведення, спородження реклами
SMM
SMM від $ 200.00
Просування Інстаграма та Фейсбуку
СТВОРЮЄМО ТА ПРОСУВАЄМО
медичні сайти!

Години роботи:
з 10:00 до 19:00 

Image
ТЕЛЕФОН:
+38099-784-99-38
© 2008 - ∞ Всі права захищені !